Typisk söndag

0kommentarer

trött trött trött det är väl min psykiska och fysiska status idag. Kombinationen med vin på lördagskvällen och en nattpigg och morgonpigg dotter är inget bra! Sjukt trött! Men nu har sambon fått sovmorgon, det innebär att jag kan ta och krypa ner i sängen och sova en stund jag med.

Igår letade vi hundar på stora vägen, det är ju ett lördagsnöje att ha! Dock inte vår hund...

När jag är människa igen, någon gång under dagen hoppas jag skall det rensas gaderbober, det är på tid kan jag lova. Kläder skall eldas. Missstänker starkt att jag har en hel del som har hängt där innei flera år, sådant som jag tyckt vart bra att spara. Det är det inte, så nu åker det ut. Ska även slänga en hel del mammakläder. Fick en hel säck av en släkting förra året, men jag anvnde dem aldrig för de var för stora. Trodde jag skulle bli betydligt större än vad jag blev under graviditeten. Så alla de ryker nu...sen blir det en massa av dotterns kläder som ska väck.

Nähä, nu ska jag sova en stund...

Kommentera

Publiceras ej