Tillbaka till verkligheten snart då

3kommentarer

Sicken dag det har varit. Jag och dottern somnade där uppe tillsammans med två katter och en hund. Så mysigt och gött var det att sova två timmar. Mycket välbehövligt, efter de så var man ju till och med människa igen. Ska dock erkänna att gaderoberna är uppskjutna än en gång. Är faktiskt inte säker på att det någonsin kommer att ske! Sådant där trevligt oöverstigligt hinder känns det som. Skulle behöva en riktigt bra morot!

Dottern har idag upptäckt att det finns något utanför sängen. Att hon är en bit upp i luften. Ägnade en kvart till att titta ner mellan spjälorna och även då slå huvudt i spjälorna. Tydligen var det som en helt ny värld där nedanför. Speciellt när djuren knallade förbi hennes säng. Haha tur för dem att sängen än så länge är i mitten, så hon inte når ner till golvet. För hon försöker verkligen ta tag i dem, och jag misstänker att de inte skulle uppskatta det så mycket! Vi har även gått upp en storlek i pyjamas. SÅ nu bär dottern storlek 74, men bara i pyjamasen. Hur kommer det sig egentligen? Att pyjamaserna alltid måste vara i en storlek över alla andra kläder??? Eller är det bara vi som har det så??

Nu ska jag titta klart på en dålig film innan det är dags för sängen för att försöka få lite skönhetssömn innan jobbveckan startar...

GodNatt

3 kommentarer

Martina

22 Mar 2010 20:28

Haha jaa jag får nog ta de rätt så lugnt vet inte hur mycket jag tål? Men tror de blir cider för min del...eller vin kanske? Hmm kan inte bestämma mig.



Tänkte kolla när du slutade amma var dina bröst lite hårda och så? och pumpade du för hand då?

Martina

23 Mar 2010 07:03

Okej. Nee han åt sig ju inte heller mätt nu på slutet men dom är inte "jätte" hårda utan man känner på vissa ställen att de är lite hårdare, men bara i det ena bröstet. Frågan är om man ska låta de vara eller om man ska pumpa ut? Kanske försvinner av sig själv? För de känns som de typ är lite "hårt" i en av mjölkgångarna eller hur man ska förklara.



Haha nee jag får nog hålla mig till cider tror jag. Då har man rätt bra koll. Vin slinker ju ner rätt så fort så de ska jag nog vänta med.

Karin

26 Mar 2010 20:54

Ang. pyjamaserna så drar Elna 74-80 nu. Och 68-74 i vanliga kläder. Just pyjamaser är ju precis som du säger det plagg som dom växer ur jättefort!!! Elna har däremot två nattlinnen, dom kommer hon nog kunna ha ett halvår till!

Kommentera

Publiceras ej