Tidigt

0kommentarer

Ja fy fasen det är det. Alldeles för tidigt för att vara uppe, men vad att göra när man väcks av en skitglad och pigg unge kvart i sju? Förstår inte vad som hände, fram till för en månad sedan hade jag världens morgontröttaste bebis, precis i stil med oss. Sen hände något och önskar jag ivsste vad, för vet man kan man kanske göra något för att förändra det. Eller antagligen inte men i alla fall. Nu senast klockan sju vaknar hon, kan vara klockan sex med för den delen, och de tär inte en chans att få henne att somna om. Jag bara inte begripa vart ifrån hon har ärvt det här beteendet på morgonen, för nte är det från mig och sambon i alla fall. Kan det vara brevbäraren?

Jag är trött trött trött, lite får jag kanske skylla mig själv som trots vetskapen om tidig morgon hos dottern inte gick och la mig när jag borde ha gjort...suck.

Fint väder verkar det bli, det är bra, lite kallt men kan leva med det så länge det är sol i alla fall. Så ska ge mig iväg på en promenad sen tänkte  hem till mamma. Dels för att låna hennes dusch, vpre skönt någon gång få duscha varmt och sen måste jag testa sittdelen till vagnen med. Ska bli väldigt intressant och se hur hon tar emot denna upplevelse.

Nu ska jag försöka laga mina mjukisbyxor, utan dem så överlever jag inte, och just nu så det drar det en aning när man har dem på sig.

Kommentera

Publiceras ej