Snart snart snart

0kommentarer

snart snart snart är det långledigt! Jag längtar, jag behöver det innan jag trillar ihop fullständigt. Är så himla trött, sover illa och alldeles för lite den senaste tiden, inge bra.

Snälla svara på den här frågan: Varför i hela friden sitter jag och tittar på Anna Ankas nya serie??? Jag tycker ju inte ens om henne, tycker förvisso om att skratta och sucka åt henne. Finns kanske en till anledning till att vi tittar på det här, fjärrkontrollen ligger utom räckhåll. Snacka i-landsproblem på hög nivå. Trots detta så är det ingen av oss som orkar flytta på oss för att byta kanal, så ja, det är faktiskt ett stort problem här hemma idag! Är helt uppenbarligen fast framför den här gojan...suck

Jag begriper verkligen inte vad sjutton har hänt här hemma. Bara för en eller två veckor sedan kunde vi vuxna sitta i godan ro i soffan med dottern liggandes eller sittandes bredvid oss. Mysigt, lungt och skönt. Nu däremot, total förändring. Hon är överallt, krälar, ålar, klättrar, tuggar, snurrar, dyker! Inte en lugn sekund med henne i soffan eller i knät. klättrar värre än en apa ju! Så jag är inte en sekund orolig över om hon kommer krypa eller inte, för det är nog inte långt borta!

Efter ytterliggare en osammanhängande text här på bloggen så tänker jag medela för världen, så plocka fram intresseblocket och anteckna snabbt. Jag tänker härmed gå iväg och ta en dusch, lägg märke till att jag fortfarande inte tänker hämta fjärrkontrollen- principsak, och när jag väl skakat av mig vattnet tänker jag för första gången på TVÅ veckor läsa en bok i sängen! Intessant va?!

GodNatt

Kommentera

Publiceras ej