Snart är första jobbveckan slut

0kommentarer

Och det är helt otroligt. Jag är inte lika trött på kvällarna som jag hade förväntat mig och jag är inte riktigt så förvirrad som jag trodde. Förvirrad är jag, men inte i så stor grad. Kan även vara så att det inte riktigt har sjunkt in än, så om en vecka eller så försvinner jag väl ner i ett svart hål och kryper ihop kvidande i fosterställning. Så jag återkommer väl när det gäller förvirringen nästa vecka istället.

Vi har ju haft en liten fisk här hemma de senaste sju månaderna. Men för ett par dagar sedan började jag undra vad sjutton stod på. Har ALDRIG varit några problem med att bada dottern tidigare. Men helt plötsligt från ingenstans var det ett jäkla liv när det var dags för badet. Hon gallskrek! Efter mycket om och men blev hon i varej fall ren, inte så harmonisk stund men ren. Tänkte de, att det var en engångshändelse, övertrött eller något. Men icke, samma sak kvällen efter igen. VAD?! Sen var vi på babysim, där var det inga problem alls. Var som fisken i vattnet, precis som det ska vara. Plaskar och var lycklig, njutare är hon. Sen skulle hon bada här hemma igen i baljan under kvällen. Och tro fasen att det var samma sak igen, gallskrik! Börjar verkligen funderar på vad som är fel...kom på det efter en stund. Hon vill inte ligga ner längre! Så enkelt det kan vara ibland och vad trög man kan vara! Så svårt borde det ju inte vara att komma på den saken. Nähä, hon ska numera sitta i baljan och leka med ankorna. Men visst, det går ju det med :) Ytterliggare ett tecken på att tiden går antar jag. Dessutom så sitter hon själv, och stadigt med. Innan har hon suttit och sedan vält åt något håll, vilket inte är populärt. Men nu så, kan hon sitta själv och leka. Stor Tjej!

Sveriges värsta bilförare går på tv nu! Säger bara JISSES!

Tror faktiskt jag ska ta och kolla på det här, måste ändå vänta på att det blir varmvatten till duschen. Med risk för mardrömmar.....argh

Kommentera

Publiceras ej