Leeeeeeeeedig

0kommentarer

Nu har jag tagit helg! Ledig imorgon från jobbet, det gillas. Långhelg är aldrig fel och jag har längtat efter detta!

hade tänkt skriva ett jätte bra inlägg igårkväll, men jag råkade utav någon märklig anledning somna i soffan vid halv åtta tiden. Undrar om det kan bero på att jag var trött? Så det blev med andra ord inte så mycket gjort överhvudtaget under gårdagen.

Idag fick dottern andra sprutan mot baconfebern och hunden har varit hos vetrinären och blvit sövd. Hade dratt en klo fel, så nu är han trebent. Positivt är dock att vetrinären passade även på att skrapa tänderna, inte illa. Inte direkt som man gör det själv titt som tätt på hunden. Och imorgon är det min tur att besöka vårdcentralen och hoppas på att läkaren är givmild med tabletterna. Sen har nästan hela familjen varit och hälsat på landstingets underbara vård.

Måste bara säga att dottern är så söt när hon letar efter något. Sitter och lyfter på kuddar och gud vet vad för att hitta något speciellt. Började för en vecka sedan tror jag, det med letandet. Däremot går det så där med krypandet. Hon är expert på att ta sig från rygg till mage och sen tillbaka. kan förflytta sig runt i en cirkel på mage och rygg och även ta sig baklänges på mage och rygg. Det där med framåt verkar vara värre, fortfarande lite som en strandad säl! Hon försökte även trycka ut huvudet mellan spjälorna på sängen idag, gick ju så där då. Men jag måste ändå beundra hennes envishet, så till slut hade hon ett antal röda märken i ansiktet.

Nähä, nu ska jag gå och gosa med min ynkliga vovve och sen eventuellt synda lite på en påse chips. Är ju trots allt fredag för min del idag och sen för det andra så har jag ändå gett upp hoppet om att få den här kroppen i form för bikinisäsongen. Så det blir nog till att skrämma slag på folket i sommar, det eller börja använda burka. Men orka bry sig! Kan ju alltid trösta mig med att jag väger mindre än innan jag blev gravid även om fläsket dallrar en aningen mer nu och jag har två tomma taxöron ovanför naveln. Sådant är livet!

Kommentera

Publiceras ej