I brist på annat så kommer en tråkig lista

0kommentarer

Har man inget vettigt kan man alltid skriva något fullständigt ointressant. Och till min hjälp tar jag en lista:

Hur bor du: I ett fallfärdigt halvrenoverat hus på landet
Brukar du komma i tid: Alltid
Hur lång är du: 166 cm över golvet
Kan du laga mat: Jodå det tycker jag. Har inte hört några klagomål i alla fall
Vad jobbar du med/pluggar du: Som socialsekreterare
Vad har du på dig just nu: Underkläder så klar, sen en svart tröja och streachjeans...fortfarande jobbkläder
Har du någon fobi: Ganska rädd för höjder och extremt rädd för spindlar (eller alla jäkla kryp för den delen)
Hade du en bra kväll igår: Bästa på länge...brädspel och Män som hatar kvinnor!
Vilket är ditt senaste inköp: Tre böcker, ett par byxor och en massa kläder till dottern
Din favoritdryck på morgonen: Apelsin/ananas juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringskassan
Har du sovit i din egen säng inatt: Vilken skulle jag annars ha sovit i?
Vad hade du sönder senast: Ingen aning, det är sambon som står för den biten
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: varm choklad :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Antagligen inte så länge sedan, men kommer inte ihåg vad
Saknar du någon just nu: Så klart
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Mycket!
Någon jag stör mig på: Finns väl en massa egentligen, men för tillfället ingen som jag orkar ödsla enerig på
Intressen:
Härliga familjen, böcker, resa
senaste person du kramade: Dottern
Senaste person du ringde: Min mamma
Senaste person som ringde dig: mamma där med tydligen...har visst inga vänner
Vad drack du senast: Mjölk till maten
Vill du ha barn: Har barn och vill gärna ha fler 
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, inte så jag tänker på det. Dotterns ettårsdag däremot ser jag fram emot. 
Har rakat dina ben någon gång: En massa gånger...
Är du sugen på något nu: Jepp, och tänkte mamma skulle få lösa det på vägen hem från jobbet (chips) 
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inte en enda
Använder du hudkräm: Nej
Attraheras du av män med skägg: Skägg är inget krav, men visst på rätt man så kan det funka
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv
Brukar du baka: Ibland, det händer...länge sedan nu dock
Röstade du i det senaste valet: Jepp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Bortsett från den ekonomiska biten kan jag inte klaga
Vilken låt lyssnade du senast på: De vette sjutton, radion på i bakgrunden, men lyssnar nog inte ordentligt
Vad tycker du är äckligt: Dricka cola ur ett glas det varit mjölk, urk. Hatar även fötter och navlar
Har du pengar på mobilen: Nej, de har jag i plånboken
Vilken svordom använder du mest? Jäkla tror jag...är det en svordom?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ska jag jobba är det klockan sex på morgonen, annars väcker dottern mig snällt varje morgon 
Var köper du dina matvaror ifrån? Citygross eller hemköp 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta kortet, hatar att vara med på kort 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Då skulle vi bygga oss ett nytt hus
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Inte vad jag vet
Vad åt du till middag senast? Lasagne som sambon lagat! Otroligt men sant
Kan du vissla? Jo
Tittade du på tecknat när du var liten? Så klart
Äger du några popband t-shirts? inte en chans
När flög du senast? fyra fem år sedan kanske...ska dock flyga i maj
Pratar du några andra språk? Engelska och rappakalja
Har du gråtit offentligt? Många gånger
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering, vet inte var bara
Vad har du med dig in på bion? Något att tugga på
Vad har du för väder? Vet inte, mörkt utanför fönstret...
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Sh och bild och form 
När sov du senast på golvet? räknas madrass på golvet? I somras i så fall
Vilken är din favorit drink? Förr var det vodka med redbull...nu ingen aning, för länge sedan jag drack
Gillar du din boendesituation? hade helt klart kunnat förbättrats
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Åtta minst! Inte så ofta jag fungerar nu för tiden med andra ord
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Till och från
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jämt!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27 har jag hört, förnekar det fortfarande
Tror du på liv på andra planeter? Orkar inte riktigt bry mig
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? beror på....blir nog snarare stiltje i huvudet ett tag 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Och riskerar att bli platt som en pannkaka, tror inte de
Tycker du om att krama folk? Beror på vem....
Äger du en digitalkamera? jo
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen så vitt jag vet
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? oftast inte, är själv dålig på sådant
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Varför skulel jag få det?
Är du mörkrädd? Nej, tycker om när det är mörkt
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, nycklar och en massa skräp

Kommentera

Publiceras ej