HELG HELG HELG

0kommentarer

Och jag ska bara njuta hela hela helgen lång!

vet inte riktigt vad som hände igår, hade tänkt skriva ett inlägg här. Hade massa bra saker som skulle hit, som man gått och funderat på över dagen. Kom jag så långt som till datorn igår och kommer jag ihåg vad det va jag sulle skriva? NEJ! Har inte en aning om vilka kluriga och bra idéer jag kommit på. Det kanske förvisso är ett tecken på att det i själva verket inte var så klyftiga saker trots allt.

Vet inte vad alla andra gjorde igårkväll. Men vi tittade i alla fall på film, jag blev även nerkissad. Alltid lika trevligt. Hur kommer det sig att dottern alltid gör sådant när mna har nytvättade kläder på sig? Kan väl göra det när jag ändå sitter i sunkiga mysbyxor? Lite dålig stil tycker jag nog.
Vad som dock är väldigt positivt är att dottern har börjat sova längre på morgonen igen. Idag vaknade hon inte förräns vid nio. Och tydligen har det varit runt åtta nio hela veckan. Det hejar vi på! kan det vara så att våra argument gick fram till slut, att hon faktiskt gick med på att det inte är morgon klockan sex?! Jag kna ju få tro det i alla fall. Hur som helst så hoppas jag den här gammelnya fasen håller i sig nu!

Nu ska jag iväg och inhandla lite sallad till kvällens mat...men ska helt klart försöka komma ihåg att skriva här igen under dagen!!!

Kommentera

Publiceras ej