En av fyra är avklarade

0kommentarer

alltså dagar syftar jag på. Sen bär det av mot Lund och hälsa på lillsvågern. Ska bli trevligt, men oj vad vuxen man har blivit. Har redan börjat planera för hur packningen ska gå tillväga...är det bra verkligen? Är inte så säker på det, spontanitet existerar tydligen inte längre, kan sakna det ibland. Men den tiden kommer nog igen förvisso.

Sagostund och gos den här kvällen med, och lika effektivt den här gången. Jag måste ha en väldigt sövande och tråkig röst, med tanke på att hon somnar efter max en kvart. Men vad gör det, mysigt är det!!

Ikväll blir det tidigt kan ajg lova, sömn blev det inte mycket av igår natt. Dottern fick för sig att vakna och vilja ha mat vid tjugo över ett på natten! WHAT!? Begriper inte varför, hon har fasen inte vaknat på natten för mat på flera månader. Men lögn i helskotta att f henne att somna om utan välling, så visst. Då fcik hon så klart vällingen, för jag orkade inte försöka kämpa med att söva henne halva natten, sambon var ju i pannrummet för att försöka sparka igång skiten till panna som hade stannat. Så välling blev det, somnade snällt efter det. Då kom nästa problem, jag ska försöka somna om med efter vart uppe alldeles för länge. Gick väl framåt halv tre tiden. Tänkte däromkrgin...wow tre och en halv timem sömn till...underbara måndag...yeah! Nädå, jag hade helthelt fel. Dottern tyckte nämligen att det var matdags och lekdags klockan fem med. Jäkla unge! Det värsta är ju att det är svårt att bli sur på henne när hon är så glad och söt!

Hur som helst, speciellt många timmars sömn blev det inte. TÄnkte försöka kompensera det inatt, om bara dottern kan tänka sig att samarbeta lite på den punkten.

Så planen är ikväll, titta klart på familjen annorlunda (på tal om det, hur många barn har egentligen pappan från Märsta?? Idag dök de upp en till....????), sen skall hunden rastas, tvätten vikas, diska nappflaska, sen sen sen ska jag sooooooova!!! Hoppas jag!

GodKväll

Kommentera

Publiceras ej