Det är ju vår!!

0kommentarer

Vilken underbar känsla det har varit idag. Varit ute på stan hela dagen, och solen har lyst hela tiden. Nu är det vår! Tragiskt bara att det fortfarande kommer vara en halvmeter snö när iv kommer hem imorgon, men jag väljer att inte tänka på detta nu.

Hade tänkt införskaffa mig en ny mobiltelefon med idag. tyckte det  var dags då min enbart strular nu för tiden. Sambon påstår att det beror på att jag jämt tappar min telefon i marken, jag håller inte med. Dålig telefon enligt mig. Hur som helst, hade valt ut den jag ville ha i teliabutiken. Så när det är dags att förlänga abbonemaget så strular deras symstem. Slutade med att jag gick ut därifrån utan telefon i alal fall. Lite surt. Så får försöka fixa det nästa vecka istället, och hoppas på att deras datasystem har kommit igång igen. Förrsten, varför ska det vara så jäkla svårt att få tag på en "vanlig" telefon. Jag vill inte ha något märkvärdigt, vill kunna ringa, skicka sms och eventuellt ta kort. Resten är fullständigt onödigt, men det finns knappt några sådana att köpa längre.

Gårkvällen tillbringades med rödvin och kortspel, främst svensk skitgubbe. Mycket skratt och tårar!!! Underbart roligt! Skulle göra sådant här oftare egentligen!

Jaja...ska ta och kolla på reprisen av solsidan nu...så vi höres lite senare!

Kommentera

Publiceras ej