Dålig stil av mig

0kommentarer

Så här länge tror jag inte det gått utan ett inlägg tidigare, inte så vitt jag minns. Och jag ber om ursäkt! har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn överhuvudtaget de senaste dagarna. Därför tänkte jag att jag sulle testa det där med mobilbloggning, bara för att visa att man lever. Efter mycket om och men lyckades jag få igång skiten.

Hur som helst, just nu sitter vi hos lillsvåger ner i Skåne, tänkte tillbringa helgen här. Och det kommer blir mycket trevligt tycker jag!

Vi tittade på de två sista delarna i Milleniumtriologin, och jäkla vad bra de va!!! Länge man såg någon svensk film som var så fängslande och obehaglig för den delen. Så ni som inte har sett dessa tre filmer rekommendera jag starkt att se dem, ni kommer inte att ångra er.

Förresten, kan någon förklarar för mig varför dottern fick fullständigt psykbryt vid kvart över ett inatt??? Ni ska ju inte tro att hon somnade om efter en liten stund, nej då...vi satt uppe till halv fyra innan hon somnade om. Och därefter vaknade hon vid kvart i sju. En aningen mör idag ska jag erkänna, och allt är dotterns fel! Hoppas verkligen natten som kommer blir som vanlig igen, annars blir det synd om svågrarna som ska sova i samma lilla lägenhet som oss. Det är ju inte så att man kan sova vidare i ett angränsande rum när hon sätter igång. Icke, vaknar hon ser hon allt till i att få upp alla andra med! Det kan jag förvisso förstå, hur kul är det att vara vaken själv?

Nähä, nu ska jag faktiskt ta mig en öl och vara lite social med de andra mupparna, medans dottern sover en stund.

Ha en härlig helg gott folk!

Kommentera

Publiceras ej