Arbetarmamma

1kommentarer

Blev osäker precis, är det ett ord?? Ser dumt ut som det är nu, men såg dumt ut isär...jaja har jag skrivit fel så bjuder jag på det.

Nu är det i alla fall officiellt, jag har börjat jobba! Och ni kan inte ana hur trött jag är! Dagen har varit väldigt intensiv, ätit en massa tårta (den jag tar över ifrån bjöd både på morgonen och eftermiddagen), så där rök den senaste viktminskningen. Hämtat ut nycklar, bråkat med datorer, fått mina ärenden tilldelat, dagen har även bestått av en stor dos förvirring. Något säger mig att det kommer nog sitta i ett tag, har en massa trådar överallt som jag ska försöka knyta ihop till något begripligt. För tillfället kan jag dock inte begripa hur i hela världen den skulle gå till, men det löser sig förhoppningsvis med tiden. Det har hur som helst varit en väldigt rolig dag, och jag ser faktiskt fram emot att jobba.

Nackdel nummer ett: Jo, har saknat min lilla tjej något fruktansvärt under dagen, var tvungen att vara en jobbig tjatmorsa vid lunch, och ringa hem och kolla läget.
Nackdel nummer två: Vad fan händer med det underbara droppande jag hörde i helgen??? För imorse var det inget som droppade. Utan det snöade, och snöade och snöade. Kunde lika gärna satt skidor på bilen, det hade nog gått fortare!

Lilla tjejen somnade för en stund sedan, jag sitter i soffan och bara slappar, katten spinner, hunden snarkar och sambon är ute och slirar på vägarna. För vi har tydligen köpt en bil idag! Woho, en gammal skrutt förvisso, men det är något väldigt positivt med den här som man knappast inte kan säga om den gamla. Den STARTAR när man vrider nyckeln. De ni!!!!

Nähä, jag är trött, så mer än så här blir det inte ikväll. Men imorgon är jag ledig, så då borde jag kunna få ihop något mera intressant att skriva...

GodKväll

1 kommentarer

Jennie

02 Mar 2010 21:27

Tyckte allt det har stått en bil för mycket hos er.. =D Grannen har koll ;D

Kommentera

Publiceras ej