VA?!?!

4kommentarer

Vad har hänt och vad har jag missat!? Kollade precis statistiken och det var dubbelt så många besökare idag än vanligt....hur?? Mycket trevligt dock måste jag säga. Ni får gärna presentera er med en rad eller ord :)

Är det någon mer än jag som har tänkt på hur snuskiga datorer är egentligen. Nu menar jag inte det diverse innehåll som en del har på hårddisken utan snarare smutsen. Datorn står i solen nu och först då inser man hur jäkla skitig den faktiskt är. Så det blir fram med topsen när dottern sover tror jag.

Maten står i ugnen, bordet är dukat nu är det bara sambon som fattas, men han ringde nyss och sa att han var på väg. bra det då ajg är vrålhungrig!!!

Dottern har en ny hobby nu. Öppna alla lådor hon kan hitta i huset och slänga ut allt på golvet. Ser ut som en tornado har dragit fram i huset...så min kväll kommer även att ägnas åt att plocka tillbaka allt på förhoppningsvis rätt ställe. Blir kanske lite dumt om sambons underkläder hamnar bland dotterns byxor eller tvärtom. Kunde  i och för sig vara lite kul det med.

Dum som jag var så trodde jag det skulle räcka med att peta undan paprikan i dotterns mat. Så fel jag hade, ytterliggare en gång har jag fått titeln sämsta morsan! Nu sitter hon är och är helt rödflammig i ansiktet. Verkar i alla fall inte lida av det som tur är. Men nu är det slut på alla röda grönsaker och frukter för dotterns del, varje fall för ett par månader och se om hon växer ifrån det. Hoppas det, lite knepigt att undvika tomater ju till vardags.

Nähä, dags att slutföra kvällsmaten och sen skall det njutas!!


4 kommentarer

Johanna - mamma till Leia

22 Jun 2010 19:46

sv: Ja herregud, man vet ju inte vad man ska göra på sin lediga tid. Va spännande med dagis! Fick ni en plats på en bra förskola? :)

Johanna - mamma till Leia

22 Jun 2010 20:31

sv. va kul att det känns bra! Storleken är 68 om det var det du menade? :)

Johanna - mamma till Leia

22 Jun 2010 20:31

sv. va kul att det känns bra! Storleken är 68 om det var det du menade? :)

Johanna - mamma till Leia

22 Jun 2010 20:41

sv: Okeej. Tyckte den verkade så stor så jag vågade int köpa större än 68. Leia börjar vara lite mittemellan 68-74. Mest beroende på plagg. Va kul att du tycker det! Vart lite bättre än det var innan iaf. Man vill/kan ju inte göra alltför mke när man bor i hyresrätt tyvärr.

Kommentera

Publiceras ej