Ja fråga inte mig...

1kommentarer

Nu har jag tid att sitta och lägga in bilder här. Bäst att passa på, ingen som vet hur länge det dröjer innan jag har en kväll för mig själv igen :) Så här kommer fina, fula, märkliga, konstiga bilder från semestern :)



Ja så här vackra är vi då :P



Inget att klaga på här va?



Här var det underbart att sitta i skuggan och plaska tyckte dottern.



Hela min underbara familj!

Tar och lägger upp lite fler bilder imorgon förmiddag, för nu ska jag unna mig en skål chips och en bra film på tv.

1 kommentarer

Martina

12 Jun 2010 10:23

Fina bilder på er :) Ser riktigt gött ut! Och om inlägget ovan att hon vaknar och är ledsen...så gör Neo med...tror de är pga någon sorts utvecklingsfas så de händer så mycket och mycket intryck då kankse de blir för mycket för dom. Men de kan ju vara madrömmar med...så svårt att veta tyvärr :(

Kommentera

Publiceras ej