Sicken natt...

2kommentarer

Känner mig som en hemsk mamma! Så här i efterhand var det nog en dum idé att åka iväg på kalaset trots allt. Lilltösa vaknade igår vid halv elva, hade då sovit sen klockan sex på kvällen. Upp fick hon komma, jätte hänging, inte alls den vanliga spralliga bebisen som brukar röja här hemma. Tpg tempen som visade 39.5 grader, det är jätte högt då både jag och dottern ligger i normala fall väldigt lågt på normaltempen. En alvedon och en flaska välling till barnet. Åt väl halva flaskan kanske....

Kom i säng igen vid tolv tiden tillsammans med oss. Sen vaknade hon klockan ett, tre, fyra, halv fem och till sist halv sjuk. Jag är något trött nu!!! Tempen är på väg ner i alla fall, skönt och barnet är på väg att bli en illbatting igen! Hoppsa vi bara att det inte blir värre än så här!

Så nu sitter jag och dottern och kollar på barnprogram samtiigt som dottern gnager sönder sin pappas plånbok. Jag låter henne hållas, något kul ska man ju få göra när man är sjuk. Men visst är hon gnällig fortfarande, mne å andra sidan är hon inte värre än vad en karl är som är lite lite förkyld. Så hon är rsäktad, hon har i alla fall feber!

Bye bye

2 kommentarer

Petra Lindemann

13 Jun 2010 09:12

Känner mig hemsk. Måste varit jag som smittat henne. Jsg är så ledsen!!!

Frida

13 Jun 2010 21:23

Haha det är lungt. Hon överlever och vi också :) Är redan på bättringsväg!

Kommentera

Publiceras ej