Och där var det snart läggdags igen då

1kommentarer

Men den här gången är det faktiskt mig själv det gäller. Det vore ju bra om man någon endaste gång lyckades komma i säng i tid. Nu tror jag inte på fullaste allvar att det kommer ske ikväll igen, med tanke på tt klockan snart är tio och jag har inte ens duscha än...båda inte bra det här.

Just de, lillördag idag. Inte för att det påverkar min vardag nämvärt nu för tiden. Men någon annan kanske gör något roligt ikväll?? Berätta gärna vad, kul att läsa om vad andra gör nu för tiden en sådan här mellanhelgdag?

Vet ni vad, jag är faktiskt trött. Tror jag struntar i det här nu, verkar inte komma många vettiga stavelser från denna ärrade mun ikväll. Så jag går nog och tar den där duschen och sen ska jag få sällskap av självaste Stephen King i sovrummet! Undrar vem som dör? Han eller jag?

Jag har (innan jag glömmer) sett mitt barn flyga för första gången. Eller jo, hon har ju flugit en gång tidigare, då var jag med i ett stort brum brum plan. Det här var ingen sådan flygtur. Det var ett släng i sidled som slutade med en gråtandes bebis. Förklaring: Hunden skulle jaga bollen som sambon kastade, och ups där satt bebis mitt ivägen. Vad dúmt kan man tycka. Nu hindrar ju inte detta hunden, och enligt hunden hade han ödslat alldeles för många viktiga hundradels sekunder på att springa runt bebis, så han sprang helt enkelt på och över bebis. Hunden kom fort fram till sin boll, duktig hund. Eller är det kanske dags att klippa pälsen ovanför ögonen på djuret så han ser om det är människor eller kor ivägen? Bebis i alla fall flög över golvet och landande med en liten dunk. Ingen fara på taket för det, bidde bara rädd, inte lätt och vara liten. Men någon minut senare var det som bortblåst och sen var bebis och hund bästa kompisar igen.



Här kommer då den skyldige. Då hunden är lite som en vampyr och inte fastnar på kort (kanske ska rekommenderar honom till Twilight filmerna?) fick jag plocka fram något gammal. Se så lite bebis är med, inte många månader gammal.

Tänk om en annan hade det korta minne, vad bra det hade varit! Eller kanske inte...

Natti natti

1 kommentarer

Petra Lindemann

17 Jun 2010 16:52

Stackars Line, kan inte vara lätt att dras med en hund också!!!! Vi har många fina kort på honom, eller mer korrekt sagt så har Wilma det.

När han bor hos oss behöver hon inte flyga!!

Kommentera

Publiceras ej