Nyttig för tredje dagen i rad

2kommentarer

Fasen det här är nog snart ett rekord. Ska alldeles strax iväg på en långrunda med hunden, och innan dess har jag dessutom rensat ogräs i hela trädgården och slitit upp satans påfund maskrosor. Känner mig nöjd!

Dottern somnade för andra kvällen i rad i min famn, så himla mysigt! Borde har lärt mig sedan tidigare att inte kalla det här för en trend, då det skiftar varannan dag. Men det här får gärna fortsätta, det här så hmla gosigt när hon borra ner sitt lilla huvud i mig och somnar :)

Ut var det ja...återkommer kanske senare

2 kommentarer

Therese

16 Jun 2010 21:40

Va roligt att du gillar mina saker och att du vill göra en beställning. Jag mailar dej o så kan du svara där istället.



Vilken liten goding du har. Mysiga sovbilder:)

Therese

16 Jun 2010 21:59

Tack för tipset. Det får nog bli en alvedon i förebyggande syfte imorgon, jag tror jag gjorde så med min dotter när hon fick sina sprutor.



Ja, det är allt mysigt med en liten bebis... fast tiden går ju så fort. Min lilla theo är snart ett halv år. Galet!:)

Kommentera

Publiceras ej