Nu är helgen till ända

0kommentarer

Och jag är precis lika trött nu som jag var i fredags när jag kom hem ifrån jobbet. Har varit en väldigt intensiv helg milt sagt. Men nu för första gången ungefär ska jag och sambon bara sitta ner och slappa framför en film i lugn och ro utan gäster eller dylikt.

Sen är jag dessutom ledig på tisdag....hurra!!!! Den dagen skall tillbringas här ute på landet utan krav på hemska måsten utan bara lek och bus med dottern. Första gången sen i februari ungefär som jag och dottern har en hel dag tillsammans själva. Lite som att gå tillbaka till tiden som mammaledig igen om inte annat för en dag, det gillas starkt. Hoppsa vi bara på fint väder me så kanske vi kan plaska i plastpoolen!

Dottern har på tal om annat blivit en redig tjötmoster, munnen går i ett nu för tiden. Ibland kan man urskilja lite ord, men om det är medvetet från hennes sida är svårt att säga dock. Men kul att höra är det :)

Planering av midsommar har skett idag med, och planen är en natt på hotell i göteborg och Liseberg på själva midsommaraftonen. Det ska bli så jäkla roligt, jag känner mig som en femåring! Jag längtar så det är löjligt. Nu vet jag ju egentligen att dottern inte har speciellt mycket utbyta av det här, men även hon ska få åka karuseller och det skall förevigas med fotografier! Det kommer bli jätte skoj alltihopa!!!

Nu film...bye

Kommentera

Publiceras ej