Min och dotterns dag!

3kommentarer

Dagen började som sagt va med att underbara solen hälsade på, tyvärr varade det inte så länge. Men vi hann med en riktig långpromenad i alla fall, tillräcklig lång och varm för att man ska lukta lite smått illa nu. Men det finns ju lösningar på sådana problem. Sen hem till trädgården och gungeligung lite. Sen började det bli kallt och dags för lunch varav vi knallar in och löser det problemet lite enkelt med att faktiskt svälja lite mat. Nu sover lillhöna gott där uppe, jag passar på att sitta här lite och surfa runt på diverse konstiga saker innan det är dags att baka lite muffins. Jag vet någon som kommer bli mycket glad när han kommer hem och upptäcker det!



Barnet älskar sin gunga!



Ordentlig närbild på det glada barnet!

Nu ska modern till denna söta unge går ut och baka lite medans lilla damen sover middag, sen kan hon få provsmaka smaskigheterna när hon vaknar!

3 kommentarer

Jeanette

22 Jun 2010 17:05

vilken härlig bild!!



Ps. var gärna med i tävlingarna i min blogg. ds

Johanna - mamma till Leia

22 Jun 2010 17:44

söta bilder ! :D

Johanna - mamma till Leia

22 Jun 2010 18:17

sv: Ja, jag har förstått att tiden går snabbare än man tror. Det är helt sjukt att min lillalilla bebis nu nästan kan sitta själv. Känns som om jag knappt kommer hinna blinka innan det är dags för dagis, hihi :)

Kommentera

Publiceras ej