Min kväll med funderingar

1kommentarer

Bilden från inlägget tidigare visar hur lilla damen somnade tidigare idag. Och här följer kvällsömnen:



Det här kanske inte ser så himla märkligt ut egentligen, men det är det. Dottern somnar ALDRIG i famnen i vanliga fall. Dessutom däckade hon än en gång innan pyjamas och välling. Blöja lyckades vi byta i den positionen utan att hon vaknade!

Då älskade lilla barn gick i däck så pass tidigt passade jag på att gå ut på en långpromenad med hunden lite tidigare. Är nästan lite stolt över mig själv, andra dagen i rad ju! Kanske inte ska ropa hej än, men jag är stolt för det lilla.

Just nu har jag en väldigt bissarr längtan efter lucia?! Vet att det är något otroligt sjukt att göra det i juni, när det inte ens har varit midsommar. Men anledningen till det är att jag kom på idag att det här året när det är lucia ska jag gå och titta på mitt barn i ett luciatåg! Det var en väligt häftig tanke och känsla, något riktigt roligt att se fram emot! Men först tar vi sommarn...ska ju även laga en födelsedagstårta för första gången till mitt barn, många saker som sker för allra första gången :)

Nähä, tillbaka till stryktvätten....

Ha en härlig kväll!

1 kommentarer

Daniel

16 Jun 2010 19:11

Där sover man varmt å tryggt!!!!

Kommentera

Publiceras ej