Men va fan

1kommentarer

Så jäkla typiskt. Alltid är det något som strular!

Hade gått upp och lagt mig igår på kvällen, kom på att jag glömde min telefon aka väckarklocka där nere. Hör att duschen står på och drar då den logiska slutledningen att sambon tar en dusch. Oj så fel jag hade! Tittar in i badrummet och där sputar det vatten åt alla håll och kanter. Då har en varmvattensslangen till duschen gått sönder. Satans! Hämta sambon som rotar i en bil, så han kan springa ner i källaren och stänga av vattnet (hade ju vart bra om jag hade vetat var man gör det, men nej då). Sen upp igen och tömma badrummet på skötbord och allt, som nu står parkerade i hallen. Oj vad smidigt. Tur att det är varmt ute, så¨det borde i alal fall torka  upp fort och förhoppningsvis inga fuktskador. Så för tillfället har vi inget vatten hemma, varje fall tills sambon har hittat rätta delar för att laga skiten, vilket förhoppnignsvis löser sig under dagen.

Men varför händer sådana hära saker!!!???? Orkar inte med mer skit. Är något glad för att jag sitter på jobbet idag i alla fall, här kan man ju i alla fall spola på toaletten....

Back to work...

1 kommentarer

Martina

30 Jun 2010 14:20

:( Fan så tråkigt när sånt händer! Hoppas de löser sig! Kram

Kommentera

Publiceras ej