Kunde inte hålla mig borta trots allt...

3kommentarer

...sambon valde då en stephen king film jag redan hade sett, så det är ju inga större problem att sitta med datorn i knät och titta på film samtidigt. Gött att vara kvinna ibland med egenskapen simultanförmåga!

på tal om det. När jag var gravid hade jag verkligen ingen simultanförmåga eller balans överhvudtaget. Jag tippade för ingenting! Vet inte hur många gånger jag välte ur solstolen förra sommaren, eller välta inomhus när jag skulle gå runt ett hörn. Sambon hade jäkligt roligt åt mig den sommaren kan jag lova! Dottern vid snart 11 månaders ålder har bättre balanssinne än vad jag hade som gravid!

Sambon berättade att han hade försökt jonglera med tegelstenar idag. Bara det är väl dumt i sig, tror ibland han förvandlas till en tioåring när jag inte är i närheten. Nu tycker jag det är en otroligt bra egenskap att ha kvar barnasnnet! Men att jonglera med teglestenar, och det dessutom utan skor är inte barnsligt, det är korkat. Så mina sympatier får han inte idag trots ett fint lila blåmärke på foten!

När man precis har lärt sig stå upp själv, utan att trilla inom de närmsta trettio sekunderna kanske man inte ska försöka sig på att hoppa jämfota! Detta är dotterns senaste projekt, hon tror att dt ska gå och blir lika tvärilsk när hon misslyckas. Men man måste ändå beundra hennes envishet och hängivenhet, för hon ger inte upp!

*Gäsp*

3 kommentarer

carrå - 19 år och gravid

23 Jun 2010 21:54

Det tror jag också, känner inga tvivel dock tror jag att jag kommmer bli elak men han brukar hålla humöret i alla fall :p.

Nej det tror inte jag heller, tror att man vill hinna bekanta sig lite med nykomlingen innan alla andra kommer och hälsar på :).

Cajsa

23 Jun 2010 23:04

Skulle bli otroligt glad om du ville lägga 1 liten röst på bilden HÄR:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



carrå - 19 år och gravid

24 Jun 2010 09:21

Jo det förstår jag också men man vill helst slippa vara elak, hehe. Ja men precis, tycker jag också låter klokt, bebisen kommer ju finnas där alltid så man har tid med besök senare :)

Kommentera

Publiceras ej