Jag har en svag förhoppning!

0kommentarer

Kan det vara möjligt att sommaren är här?? Jag börjar tro det...håller det i sig till helgen så är jag övertygad. Och för att fira detta ska jag ut och plantera blommor så fort unga mödrar är slut.

Lilla damen sover, har inte ens sett henne än. Lite trist, fast då är hon nog upe lite längre ikväll, och det gör absolut ingenting. Underbart att få mysa och gosa. Hon har dessutom börjat vilja mysa på eget bevåg. Inte nödvänditvis med oss, duger lika bra att gosa ner sig i Kaspers hundsäng. Vilken blick hon fick av hunden igår när han upptcäkte det!!!

Tycker det är lite fräckt och ouppfostrat att vakna vid tio i fem på morgonen, för att lagom somna om när det är tio minuter innan min klocka ringer. Vem kan jag skälla på för denna kassa uppfostran. Sambon kanske? Det är jju trots allt han som är hemma på dagarna, så jag skyller på honom. Sen för att vara helt ärlig så var det faktiskt ganska mysigt att få se henne vaken en liten stund innan det var dags att rulla tilll jobbet. Att få det där underbara leendet emot sig är ju så att hjärtat fladdrar!!!

Nä, en liten stund till att slappa med kissekatten o soffan, sen upp och göra lite nytta!!

Kommentera

Publiceras ej