Jag är inte trött?!?!?!

0kommentarer

Något är mycket mycket fel! Det är måndag tidig kväll och jag är inte trött?! Vad sjutton beror detta på, det kan ju verkligen inte vara normalt...

Idag ringde jag till dagiset som dottern ska gå på från och med mitten på augusti. Undrade lite när man fick komma dit och kika, lite nyfiken är man ju allt. Hon jag pratade med i telefon verkade vara hur gullig som helst och jätte glad över att det skulle komma en ny liten flicka i år. Sådant är ju alltid positivt!! Så fortsätter det så här kommer jag känna mig jätte trygg med att dottern tillbringar dagarna där. Men det allra bästa är ju att det bara kommer vara fjorton barn där sammanlagt mellan ett och sex år. Perfekt!! Och så ligger dagiset mitt ute i skogen, ingen trafik och bara underbar natur för barnen att härja i! Jag har en väldigt bra känsla inför det här!

Kvällen bjuds annars på en promenad för mig och hunden, dags att ta upp kampen igen mot kilorn. Är något missnöjd över att jag har gått upp igen....suck. Men det ska vi frsöka råda bot på. Har ju inte så jäkla mycket tid till att träna direkt, så det får bli sluta upp med läsk och strunt, och försöka ta en promenad varje dag i alla fall. Det borde ju åtminstonne inte bli värre.

Är det drygt att ha en vedpanna så man måste elda för varmvatten? JA! Är det drygt då att vattenkokaren har gått sönder så jag måste koka vatten på spisen för att diska! JA JA JA! suck igen!

Nähä, sätta fart nu då så jag hinner med allt...

Kommentera

Publiceras ej