Jag är inte klar!

0kommentarer

Begriper inte det här. Varje gång vi ska göra något har jag så bra tankar och planer om hur det ska gå smidigast till. Att nu jäklas ska allt vara färdigpackat innan vi går och lägger oss, så vi slipper hålla på och krångla med det på morgonen. Varför blir det aldrig så då?

Hittils har jag inte ens börjat packat. Eller jo, lite, har ju packat kläder till dottern, men ingen mat, inga leksaker, inga blöjor, och mina saker ska vi inte ens tala om. Har ingen aning om heller vad jag ska packa ner. Sen vet jag att jag som vanligt kommer packa ner alldeles för många saker både till mig själv och till dottern. Man kan ju tycka att man någon gång borde lära sig, men icke! Så som vanligt kommer det se ut som vi ska vara borta en vecka när det i själva verket bara handlar om en natt....

Poolen är i alla fall renskrubbad och fin, dock inget nytt vatten i den...men hälften gjort.

Ikväll vankas det stephen king film igen, Dolans caddilac. Ser jag fram emot med spänning. (som ni förstår har jag lagt ner packningen fullständigt)

Dottern där emot saboterar våra planer en aning, så tyvärr verkar det bli en sen kväll. Detta beror så klart på att dottern fortfarnade är piggelin, trots den sena tiden på dygnet. Kan förklaras med den sena eftermiddagsluren hon tog, så kanske inte så konstigt trots allt. Gör inte så mycket heller, ganska mysigt att ha henne i soffan här hos oss lite längre på kvällen.

Men nu ska hon i säng, tror att de dära söta gnuggningarna i ögonen kan vara ett tecken på att flickebarnet behöver lite sömn för natten?

Imorgon tidigt som satan åker vi, lär inte hinna uppdatera här innan dess, om inte annt för att jag prioritera de exra minutrarna det skulle ta till att faktiskt sova, sån är jag. Men jag lär nog lägga in lite bilder under dagen hoppas jag, så om inte annat så hörs vi på lördag.

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentera

Publiceras ej