Förstår inte vad som hände med en här helgen

0kommentarer

Det är redan söndag och jag är helt slut. Har varit något hela tiden varje sekund på dygnet känns det som man varit tvungen att göra. Jag är trött! Det är dock mestadels roliga  saker som har hänt, så kanske inte ska klaga så mycket ändå eller?

Det har varit bortbjudning, födelsedagskalas, oväntat besök, ett bröllop (som jag villigt erkänner att jag fällde en och en annan tår till) det har även tyvärr varit lite tråkiga besked. Sånt är livet...

Jag och trollunge sitter uppe och kollar på disnyedags, riktigt mysigt, Synd bara att det inte är samma disneydags som gick när en annan var nere. Men som tur är har de ju kortfilmen kvar åtminstånne. Dottern sitter helt fascinerad av Kalle Anka :)

Nähä, ut på en promenad kanske medans det är uppehåll. Igår höll jag och dottern att regna bort fullständigt. Eller ja, dottern låg ju mysigt inbäddad i gosig filt poch sov och tyckte nog mest att det var mysigt. Men jag, barnets moder då, jag höll på att få leta reda på en roddbåt, jäkla vad det regnade. Kände mig som en dränkt katt när jag kom in, inte för att jag vet hur en dränkt katt känner sig, så ett ganska märklgit uttryck, ber om ursäkt för det.

Nu börjar det mest bli strunt som vanligt, så jag återkommer senare när jag förhoppningsvis är lite piggare och faktiskt orkar tänka en logisk tanke utan att spårar ur...

Kommentera

Publiceras ej