En dag kvar...

0kommentarer

sen tar jag midsommarledigt, åh vad jag längtar. Liseberg och hotell woho!

Idag fick jag en försenad morsdagpresent av dottern! (misstänker att hon fick lite hjälp av sin far dock) Men jag tycker hur som helst att det var himla gulligt och hon hade köpt precis sådana saker jag gillar. Fyra nya Stephen King filmer!!! Hur kunde hon veta detta??

Ni som inte har gissat det tidigare då så är jag ett stort fan av Stephen King, främst hans böcker men även många filmer!

Annars, jo är sjukt trött redan. Kan kanske beror på att en liten dam tyckte det var morgon vid fyra i morse, och sen klockan fem och när klockan väl ringer för min del vid sex sover hon som en klubbad säl i sin säng. Jäkla unge! Så någo trött är jag....men det löser en film här snart tänkte jag!

Så mycket mer intressant blir det inte skrivet idag tror jag, hjärnan hänger inte redigt med tyvärr.

Får hoppas på en mer produktiv dag imorgon istället på skrivfronten.

GodKväll

Kommentera

Publiceras ej