Uppe tidigt trots att det är lördag

2kommentarer

Sånt är livet med småbarn, förvisso fick jag sova en halvtimme längre än när jag ska till jobbet.
Men gå upp på morgonen med dottern är inte jobbigt alls egentligen, lite trött är man. Men med det solskenshumöret dottern alltid är på innan frukost kan man inte vara butter, det är stört omöjligt.

Nu skall det diskas och sen packas inför en natt i Växjö. Tiden kommer tillrbingas på stranden och sen äta otroligt god mat med härliga svågrar och en flickvän, ska bli mycket roligt. Och när jag har tröttnat på att packa så går jag upp och väcker sambon hehe

Sen jaga rätt på dottern kanske som är som ett yrväder här hemma och är precis överrallt och gör allt hon inte får. Till exempel så tycker jag faktiskt att hunden kan få ha sin mat i fred och att toapappret ska vara på toaletten och inte som ett spår i hela huset...

Så full rulle med andra ord...

Trevlig helg

2 kommentarer

Petra Lindemann

03 Jul 2010 08:04

Ha en härlig dag!! Sitter här och dricker kaffe, ska strax slå in sista paketet och hämta tårtbotten samt jordgubbar! Själva ska vi fira Wilmas födelsedag i all enkelhet! Större firande efter semester. Vi ska komma iväg imorgon och jag kliver inte av båten förräns söndag v28. Vi hörs!!!!

Frida

06 Jul 2010 14:42

ha en underbar semester allihopa! Kramar på er alla! Hör av dig när du kommer hem :)

Kommentera

Publiceras ej