Nästa vecka kanske vi har en elefant!

0kommentarer

Fick en undra lite över vad jag hade pillat med, nu när allt gick åt skogen kan jag ju förstå att ingen annan förstå. Det jag hade pillat med var bloggdesigen, men då jag var så himla korkat och inte sparade skiten så finns det inte kvar...så går det när hjärnan har tagit semester ett par dagar för tidigt.

Skulle ju hinna klippa gräset idag innan regnet kom. Gissa hur det gick. ingen vidare kan jag nämna, hann fan inte ut. Tanken var at tjag skulle gjort det så fort dottern hade somnat, men hon var inte den enda som somnade gott i sängen. När jag väl knallade upp så hade det nartuligtvis börjat ösa ner! Så någon gång i helgen eller början på nästa vecka finns det en möjligthet att trädgården har börjat invaderas av djungelns varelser. Naturen kommer vara skrämmande lik deras nartuliga miljö, så vem vet de kanske bestämmer sig för att djungeln är grönare här?!?!

Då dottern tidigare testade på anorexi, men efter någon vecka beslutade sig för att det inte var en sådan bra idé har hon nu fått en annan bissar tanke i sitt lilla söta blonda huvud. Nu stoppar vi fingrarna i munnen tills vi klöks, så är det möjligen bulimi som är nästa trend i huset???

Nu tänker jag hedra duschen med ett besök och se om den kan råda bot på den märkliga odören som kretsar kring mig...

Kommentera

Publiceras ej