Monstret sover och kvällen är snart slut

0kommentarer

Jepp ikväll har den underbara söta lilla dottern varit ett fullfjädrat monster, något ont och icke bra ha tagit hennes kropp i bisittning! ok, kanske överdriver en aning. Men från allt normalt sätt alltid vara glad och lättsam, somnar utan problem och sover hela natten, så har barnet idag varit ilsket, grinigt, kinkigt och liknande, somnar, vaknar, somnar och vaknar, sen håller vi på så. Och inte har det varit ett sött barn som vaknat, nej nej det har varit den där onda varelsen som tagit hennes kropp.

Nu sover hon äntligen, förhoppningsvis sover hon nu med hela natten, och hoppas hoppas så är det vår normala söta underbara unge som står och sin säng imorgonbitti och tjattra med oss, och bara väntar på att få bli överflyttad till sina föräldras säng. Håll tummarna för oss!!

Nu ska jag inte packa klart, har ju inte ens börjat och då kan det kvitta tycker jag, kan lika gärna stressa gärnet imrogon istället för att stressa lagom. Ska jag ändå stressa så ska jag göra det ordentligt från början. istället så är min plan att somna framför någon kass film i soffan medans min osociala karl spelar på mobilen...rolig kväll va?

Natti natti

Imorgon är det en bätte dag...det har jag bestämt!

Kommentera

Publiceras ej