Lunchedags

0kommentarer

Otrevlig morgon! Till att början med körde jag åt fel håll efter jag tankade tidigt i morse. Hur trött blir man inte på sig själv, dessutom ¨på motorvägen!!! Inte så jäkla enkelt att vända där!

Sen när jag väl kom fram till jobbet upptäcker jag att det växer hår på mitt huvud som inte är brunt och inte grått, utan VITT!! Vad fasen är det här!! Förvisso bara ett, men i alla fall...så nu går det bara utför då...

Ingen bra start som sagt va, men fördel med det, kan ju bara bli bättre nu.

har skrivit det förr, att barnet går och denna gång menar jag allvar. Nu går hon obehindrat genom rummen själv utan att ta stöd på saker och ting. Stora flickan ju!! Snart vankas det 1-årskalas, och jag har ingen aning om vad man ska köpa. Tips någon???

Nu, hungrig, dags för problemlösning då...

Kommentera

Publiceras ej