Konstig vecka...

0kommentarer

och helt uppenbarligt jäkligt lång. Den tar ju aldrig slut!!

Jag saknar min sambo!!!!

förklaringen är ju då att han jobbar natt den här veckan, jag jobbar dag. Resultatet är att jag såg honom senast i söndags kväll och nästa gång blir lördag eftermiddag...kul...

Line kröp igenom rosenbusken igår, är det verkligen så smart???

Dessutom är jag sjukt trött, vet iinte vad som orsakar det heller. Går och gäspar hela dagarna, och sen blir jag pigg så fort klockan blir nio på kvällen. Inte speciellt praktiskt måste jag säga. Bara att se fram emot semestern då, bara elva dagar kvar men känns som en evighet.

Oj, har inte skrivit på länge här, och när jag väl gör det så blir det lagom tragiskt dåligt skrivet. Är faktiskt inte bitter, trots att det kanske ser så ut. Är i själva verket väldigt nöjd med mitt liv. Har världens underbaraste dotter och sambo, inget att klaga på!!!!

Nu ska jag faktiskt passa på att titta på en skräckfilm, måste ju ta tillfället i akt när man är själv hemma, då sambon vägrar titta på skräck  med mig. Så ikväll och imorgon kommer kvällarna handla om skräck, skräck och åter skräck. Kan möjligtvis blandas in någon romantiskt sötsliskig komedi med om jag har tur.

Dotterns senaste fetisch förresten är trappor, kan bara inte låta bli den, och blir arg om hon inte får. Så hon får hållas. Är en redig hejare på att gå uppför, inte lika smidig nedför då hon tror att man även kan krypa nerför en trappa med huvudet före...går inte så bra! Men barnet är glad, då är jag glad!

Måste även tacka världens bästa svärmor/farmor som har varit här i veckan och passat dottern på dagarna när sambon har sovit. Mycket snällt, räddade vår vecka helt klart!!!

Nu skräck....

Kommentera

Publiceras ej