Ingen bra kväll

3kommentarer

Är inte på humör ikväll alls för någonting. Och helt uppenbarligen är inte dottern det heller, eftersom hon bara vägrar sova. Dessutom eller kanske en bidragande anledning till mitt dåliga humör är att jag är sjukt trött, hungrig som bara den (har inte ätit kvällsmat än, har inte hunnits med), och dessutom så har jag en massa kvar att göra innan jag får krypa till kojs.

- veden skall bäras in
- hunden skall rastas
-tvätten ska vikas
- pannan ska eldas i
- duscha hoppas jag på¨

Har säkert glömt ågot, men känns hur som helst ingen vidare då klockan redan är tjugo i nio. Vill helst bara äta och sen sova...men sånt är inte livet tyvärr.

Sicket muntert inlägg det här blev. Det har faktiskt hänt bra saker idag med, men som sagt va är inte på humör. Hinns det med kanske jag skriver om det efter jag fått mat, brukar bli bättre då, eller så får det bli imorgonkväll.

Nu skall det bäras ved såvida lilla damen äntligen har förstått att det är nattedags!

3 kommentarer

Stine - mamma till prins Wiggo

02 Jul 2010 00:29

känner precis som du, min son har också sömnproblem just nu pust.. om man bara fick sooova :)



Kram

Petra Lindemann

02 Jul 2010 08:17

Alla kvällar är inte bra kvällar. Hoppas att du kom i säng i tid och fick mat. Tror att det där med mat och humör i din del av släkten är ganska starkt sammansatt. Har två personer hemma som kan bli som rovdjur innan maten är klar.

Frida

02 Jul 2010 14:51

Jo det stämmer nog Petra. har nog en aning om att jag inte är ensam om detta i släkten ;)



I tid kom jag inte i säng, men lite mat blev det. Så dagen idag är mycket bättre än gårdagen, specillet med trevliga nyheter på jobbet :)

Kommentera

Publiceras ej