Helg

0kommentarer

Fan vad det ska vara svårt att skriva rubrik egentligen. Själva inlägget nemas problemas, men den där raden ovanför inlägget är hopplöst. Blir alltid något menlöst och tradigt...suck...

igår skulle vi äta taco tillsammans med sambons bror, blev en riktig kul kväll och många skratt. Största skrattet kom dock redan vid matlagningen. Karlarna hade ett uppdrag, och jag trodde verkligen inte att de på något sätt skulle kunna misslyckas med det. Jäkla vad fel jag hade! De skulle steka köttfärsen medans jag nattade lillhöna. Vad hör jag när jag kommer ner, eler rättare sagt efter vi har ätit. För tydligen vågar de iinte berätta det innan. svåger hade bett min sambo hälla i lite vatten, precis som man ska göra. När jag gör det brukar jag alltid ha ett glas med vatten ståendes bredvid, tydligen är det ett tecken till sambon att så gör alla hela tiden. Så han tar glaset bredvid spisen och häller i, var svåger undrar vad i hela friden han sysslar med. Då har han hällt i svågens G&T i tacon!!!

Så vi åt spetsat mat igår. Men visst kan man säga att det är en fyllegrej trots tt ingen var full???

Sen bidde det RISK spel är jag spöade skiten ur dem!!!

Nu packar jag badväskan, för det är varmare än i en kremeringsugn just nu!!!

Kommentera

Publiceras ej