Här är vi inte så knussliga

0kommentarer

Nu är jag nöjd, blir inte bättre än så här den här gången.

Dottern har äntligen börjat äta mat igen utan att spotta ut ALLT. Så antingen har tanden äntligen brutit igenom eller så har hon kommit på att anorexi är ganska jobbigt, att vara hungrig hela tiden var visst inte så kul som hon trodde. Jag satsar trots allt på tanden, men helt hundra kan man ju inte vara. Inte direkt som att hon talar om allt hon tänker, förvisso om vi nu ska vara petnoga så talar hon inte alls...något enstaka ord kanske, men inte mycket mr och det är garanterat bara jag och sambon som tyder något där. Gå däremot är en hit, snabb som en vessla när hon kryper, så det tar hon till när det ska gå fort, oftast till ngåot hon inte får göra. Annars så har hon börjat gå redigt bra, idag försökte hon springa, gick inte så bra dock. Men kul att se att hon har viljan och envisheten, misstänkte att det kanske kommer från mig.

Nu ska jag slappa en stund i soffan innan hunden skall rastas, sen ska jag i säng tidigt ikväll. Vill vara pigg imorgon när vi får besök!! det kommer bli jätte roligt!!!

Så har en bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej