Första semesterkvällen!

0kommentarer

Nätet strular med mig hela tiden, har nu försökt ladda upp en bild i en halvtimme. Tanken var att det skulle vara flera bilder, men tror jag lägger ner det projektet för ikväll.

Bilden som förhoppningsvis någon gång kommer upp i det här inlägget visar inte sanningen om den här kvällen. Har haft en riktigt argbigga här hela kvällen, så totalt ilsk över allt, inget dög, bara grin och grå. Men nu sover det lilla monstret, och det är lungt i stugan igen.

Sambon är iväg och köper pizza, sicken lyx fredag mat va? Anledningen  är främst att mina föräldrar kommer hem ifrån Kreta om ett tag, och de önskade mat. Vårat kylskåp ekar däremot tomt, nästan ett hån. Så då blev lösningen pizza istället.



Ah där kom bilden med...något försenat men men, lite tålamod så, lite till och jag är död nästa gång!

Imorgon är det en stor stor dag, för då ska lilla petra gå vägen till altaret, eller nämre bestämt vigselförättaren (vägrar tydligen kyrka). det ska bli e mycket mycket rolig  och spännande dag. Så som ni kanske förstå kommer det med största sannolikhet inte bli någon update här förräns tidigast imorgon. Såvida jag inte kommer ihåg min telefon och kan skicka iväg en snygg bild på brudparet. Inga löften ges här dock då mitt minne är något sämre än hos en guldfisk. Min hjärna har nämligen gått in i tiltläge...även kallat semester hjärna.
Då undertecknad med karl ska iväg och svira de lurviga en hel kväll ska dottern på semester fårn trötta föräldrar, och tillbringa en natt i hennes farmor och farfars vård. Ska nog gå bra det med...

Nu hör jag en pizza på intåg, då fattas bara ett par föräldrar till mig, sen kan vi äta oss feta tillsammans!

Ha en härlig helg!

Kommentera

Publiceras ej