Egentid...?

0kommentarer

Är inte riktigt säker på hur det här gick till. Men helt plötsligt kan jag titta på skräck i lugn och ro och käka popcorn. Sambon fick förfrågan om att hänga med till söndagspuben, och jag tyckte varför inte? Så ofta träffar han inte sina kompisar längre direkt, så han åkte iväg med enda kravet att han skulle vara hemma innan jag åker till jobbet imorgon bitti. Tyclte det var ganska lämpligt då dottern inte riktigt än är redo att vara ensam hemma. Glad i hågen svidade karln om och fick på sig lukta gott gott, tog med sig ett gäng alkoholfria öl och satte sig i bilen för resan till storstaden och kompisarna.

Jag och dottern tog en kväll på tu man hand, så härligt att få lite egentid med henne ibland. Känns ibland som man missar så himla mycket i veckorna när man är på jobbet, så jag var nöjd. Nu sussar lillhöna gott i nya pyjamasen och jag slappar lite framför dumburken medans jag fösker komma på vilken film det blir?? Några förslag?

Nähä, dags att kvällsrasta dogge, sen ska jag krypa ner under filten och bara njuta av att vara ledig ett par timmar till.

Men imorgon börjar officiellt nedräkningen i Nydala, för om en vecka har jag SEMESTER!! Jippie!!

Natti natti

Kommentera

Publiceras ej