dåligt dåligt dåligt

0kommentarer

ja det är verkligen dåligt av mig att slarva så mycket med skrivandet här. Kan bara be om ursäkt för det. Hann inte med det här igår. En jäkla massa som ska hinnas med när man kommer hem ifrån jobbet, och tyvärr så blev det här lidande

En skön långpromenad har däremot hunnits med varje kväll, och nu för tiden har jag fått sällskap av en tvåfoting och en fyrfoting. Mycket mycket trevligt, eller rättare sagt, egentliven så är det väl, två och en tredjedel som var sällskapet.

Sen har jag och sambon påbörjat en ny filmmaraton. Och eftersom vi har blivit gamla och inte orkar så mycket längre så är det ingen maraton som i gamla dar, där man tittade på film i tolv timmar i sträck. Nepp, vi kör en filmserie, och en film per kväll. Var ett tag sedan vi gjorde det här nu, och känns mycket bra att det har kommit igång igen. Det är vår grej tillsammans, en chans på kvällen att få rå om varandra lite utan barn och allt annat. Utan bara ta det lungt och mysa. Sambon var det som fick bestämma filmserie den här gången (dum som jag var!). Det han valde var Alien filmerna...går väl att titta på, emn inget jag hade valt. Men vad gör man inte för den man älskar.

Så ikväll blir det film nr 2 på agendan!

Nu back to work...

Ps. Dottern gick åtta steg igår, kanske snart dags att sluta räkna och faktiskt konstatera att barnet går? Men inte riktigt än, lite stabilare tack. Ds.

Kommentera

Publiceras ej