Vilken natt

1kommentarer

Varför är det så att alltid när man ska upp tidigt på morgonen, så blir kvällen och natten innan helt värdelösa?

Igår kväll så fick dottern fnatt vid nio tiden, vaknade och hade inga planer på att sova. Fick i säng henne igen vid tolv tiden, kröp ner, somnade och vaknade igen klockan två! Varför? Jo då är det ett jäkla liv på nedervåningen, lät som katterna försöka riva huset fullständigt eller hade fest, vad vet jag. knallar ner i alla fall, ser tre katter sitta på rad framför kattluckan och bara tittar. Och jag förstår dem! För i kattluckan är det en hund som försöker ta sig in. Nämre bestämt min egen. Så någon gång under natten har kräket tagit sig ut genom luckan, och sen då konstaterat att det var kallt ute och ville komma in. och det gick ju inte lika bra. SÅ in med hunden, skälla på honom, och sen börja renska hunden på is och bädda ner honom i en filt...suck

Sen efter denna aktivitet skulle man då förska somna om igen, jo tjena eller hur. Runt halv fem somnade jag, och sen upp vid sju...ja jag är trött idag!!

Babysimmet var väldigt kul i alla fall, roligt att träffa lite folk för en gångs skull, och dottern verkade tycka det var roligt med med alla bebisar. Bada vet vi ju sen tidigare att hon gillar, hon är ju en vågmaskin så som hon plaskar och skvätter...

Nu ska jag förska lägga denna lilla dam i alla fall, så kanske jag med kunde få lite sömn, skulle behövas....

1 kommentarer

Petra Lindemann

15 Jan 2010 09:37

Förstår att hunden inte var mycke värd. Antar att han ska vara glad att han fick en filt över sin kalla kropp. Men du vet vat han kan flytta......

Kommentera

Publiceras ej