Uppdate av dotter

0kommentarer

Ja...vet inte vad jag ska säga. Helt plötsligt var natten som den var i början, mycket märkligt. Det innebär att dottern endast vaknade en gång ¨på hela natten, och det var vid tolv, åt på mig och somnade med bröstet i munnen. Sen vaknade hon nästa gång vid halv tio! Fortsätt gärna så tack!

För cirka två minuter sedan snurrade dottern ett helt varv på filten. Från rygg till mage och tillbaka...snacka om att se förvånad ut! Kattungen är snäll och förösker hjälpa till med, tror han är antingen avundsjuk eller imponerad.

Just de, för ett par dagar sedan tyckte jag det lät väldigt märkligt i babymonitorn, det lät liksom "sluuuuurp". Så jag knallar upp för att undersöka detta märkliga ljud. Vi har ju haft monitorn ståendes i hennes säng, uppe i ena hörnet. Det har vi fått sluta med nu! När jag kommer upp så ligger dottern och har format munnen som en jäkla sugpropp och låg och slickade på monitorn. Måste säga att hon såg dock väldigt nöjd ut. Så nu för tiden står monitorn på en stol bredvid sängen istället.

sen slutligen för denna gång. Det blir dop! Tror det eller ej, när var hur har jag däremot ingen aning om. Men det ska ske i alla fall, jag tog mig friheten att besluta detta nu, annars hade vi fortsatt attt diskuterar detta tills den dag hon ska gifta sig. Så ska börja ta tag i detta projekt under dagen tänkte jag.

Kommentera

Publiceras ej