Underbara helg...

0kommentarer

...synd bara tt den blir så kort, då sambon måste jobba imorgon. Men det är bara att göra det bästa av det.

Lilltösa ligger och sover middag, så jag passar på att göra allt jag inte borde göra som att sitta här till exempel. Ska ta tag i livet igen om en liten liten stund.

Det var en härlig start på denna dag, bortsett från att lilltösa vaknade fyra gånger inatt. Det kan jag bortse ifrån med tanke på att vi låg kvar i sängen till kvart i tio! Det kan ajg inte ens minnas sist jag gjorde. Dottern kom över i vår säng vid halv nio, fick en torr blöja, sen låg vi och mös alla tre (fyra eller fem, beroende på om vi räknar djur), det är inte ofta det sker, så härligt!

Sambon är och hämtar ved, när han kommer in åker jag in och handla förtäring till kvällen och hämta ut mitt paket från la redoute (gillar när de har rea). inte för att det är något till mig i alla fall i paketet, men dottern kommer bli söt i det jag har köpt. Inte för att jag kommer ihåg vad jag har köpt, så det blir en överraskning för oss alla. inte för att jag tror att sambon är så värst intresserad, men han kan väl låtsas?

Ikväll får vi besök av grannarna, blir äta lite gott, prata mycket skit och kanske spela något spel? Det ska bli väldigt kul i alla fall.

Mycket tveksamt om jag kommer uppdatera mera idag, så om inte annat ha en bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej