Typiskt...

0kommentarer

Testade ju för ett par dagar sedan att mms in en bild till bloggen. Men kom på i efterhand att jag inte vill ha med kartan som visas bredvid bilden. Men tydligen är det allt eller inget, för tog man bort den bocken i inställningarna om positering (eller vad sjutton det hette) så fungerar det inte längre. Så det blir nog inte så många sådana inlägg trots allt från den här sidan gatan.

Jaja...har ökat på dotterns mat under dagen, och det verkar som det var ett positivt beslut. Glad har hon ju alltid varit, men nu märkte man verkligen efter varje måltid att hon var mätt och framförallt nöjd. Lite mer rofylld idag måste jag säga. MEn klart, hon är ju ingen liten tös längre!! Jag däremot är ju en redigt dålig morsa som har låtit mitt barn gått hungrig i flera dagar. Eller nä det tycker jag inte, hungrig har hon inte varit eftersom hon har ätiti ofta istället. Nu är det lite mera ordning på mattillfällerna. Sen vad sjutton, jag har aldrig gjort något sådant här tidigare. Jag testar och känner mig fram, försöker lyssna på sunda förnuftet så mycket jag kan, men det är fortfarande nytt. Varje dag händer det något nytt, både i positiva och negativa bemärkelser. Dottern får mig allt som oftast att skratta, och hon är nästan alltid glad och mysigt. Och det ser jag som ett bevis å att något gör jag rätt i alla fall!!!

Dags att gå ut med hunden nu, han står i hallen med benen i kors, misstänker att det är en promenad som hägrar. SÅ bäst att göra det, sen tar jag nog min bok och kryper ner i sängen, vet bara inte vad jag ska läsa ikväll. Senaste boken av Peter Robinson läste jag ju ut igår. Lite vemodigt ibland faktiskt när man är klar med en bok, kan till och med kännas lite tomt. Man har levt sig in i en annan värld och historia som helst plötsligt är borta. Nu är jag ju bokmal förvisso, så har kanske lite skumma tankar och känslor om böcker. Men ska nog hitta något intressant i bokhyllan för de närmsta två tre dagarna....

Natti natti

Kommentera

Publiceras ej