trött

0kommentarer

Hur sjutton kan man vara trött utan att gjort något speciellt? Okej, har väl inte suttit på häcken hela dagen och knaprat chips, har uträttat en del nyttiga saker faktiskt, men i alla fall.

Såg att förra inlägget blev fint :s Misslyckades lite där med en länk, men strunt i det. Ni som vill kan i alla fall följa bloggen nu via Bloglovin. Bara logga in där och sök på bloggen så hittar ni den...

Ska strax väcka dottern, har sovit i lite mer än två timmar nu. Och längre än så får hon inte sova för mig, för då kommer hon aldrig i säng på kvällen. Sen ska vi bada och mysa jag och dottern, medans vi väntar på sambon ska hitta hem i snöyran. Eller ja, dottern ska bada, jag sitter utanför baljan, blir nog inte så bra om jag försöker krypa ner där med. Komiskt ja, men inte så bra resultat misstänker jag.

hej svejs ut i skogarna

förresten, vill fortfarande ha en fungerande bil!

Kommentera

Publiceras ej