Tid för mig själv

2kommentarer

Inte ofta det händer nu för tiden. Vet inte om jag gillar det heller, är verkligen inte van vid det. Har lite problem med att veta vad jag ska ta mig för att göra så här på kvällskvisten när jag är själv.

Just det, uppmärksamma besökare här i bloggen (de få som finns) kan nog eventuellt anklaga mig för att ljuga när det gäller dotterns sovvanor. Speciellt de som har tittat noga på de senaste fotorna och lagt märke till klockslagen. Jepp det är helt klart senare än åtta på kvällen. Men jag hävdar fortfarande att hon brukar sova runt åtta, har aldrig sagt att hon alltid gör det. Igår var hon väldigt väldigt pigg, inte sur och grinig utan bara glad. Men om vi däremot försökte lägga henne, oj vad sur man kan bli. Så hon fick helt enkelt vara uppe tills vi la oss, sen somnade hon snällt. Vet inte, om det är så att hon känner sig lätt övergiven om inte vi är i närheten? Men som sagt va, oftast somnar hon när hon ska men även min perfekta flicka har sina fläckar på solen.

Just de, vad att göra??? funderar starkt på att krypa ner jag med och fortsätta med min bok, den är HEMSK!! Men dum som man är kan jag inte sluta läsa...

Ett projekt jag tänkte ta tag i på torsdag kväll (själv hela veckan) är faktiskt tecknandet. Har inte gjort det på många många år, men har faktiskt varit och inhandlat nya ritgrejer. Mina gamla blev förstöra i somras i översvämningen, lite synd måste jag erkänna. Har saknat tecknandet en del, men har inte riktigt funnits tid till det de senaste åren och motivationen har saknats. Nu har jag däremot en underbar morot med tanke på att det jag ritar helst är människor, så varför inte börja rita dottern? Det ska jag göra, blir jag nöjd kanske jag till och med lägger upp bevis här på bloggen, men det återsår att se.

Nähä, pannrummet en sista gång sen gör jag dottern sällskap där uppe

GodNatt

2 kommentarer

Petra Lindemann

27 Jan 2010 12:27

Jag väntar på teckningar av mina barn ifall du saknar objekt att rita av!

Frida

27 Jan 2010 14:29

Hehe kanske de nån dag, ska försöka komma igång först och främst, men sen då är jag mottaglig för det mesta!

Kommentera

Publiceras ej