Nytt?

0kommentarer

Jo som ni ser hade jag uppenbarligen tråkigt igårkväll. Satt och pillade här på bloggen, men är inte riktigt nöjd ska jag erkänna. Men det får vara så här ett tag tills jag hinner sätta mig igen och testa nya saker. Eftersom jag då hamnade här vid datorn igårkväll istället för sängen så är jag riktigt trött idag. För ni ska ju itne tro att detta hindrade mig från att läsa när jag väl gich och la mig. Och inte sjutton kunde jag sluta läsa heller, mycket bra bok men ganska otäck. Återkommer med vilken den var, för mitt minne är som en guldfisk så jag har redan glömt vad den hette. Men kan starkt rekommenderar den! I alla fall, kunde inte sluta läsa så klockan var kvart i två när jag väl la ner huvudet för att somna. TRÖTT! Dottern vaknade klockan fyra, sju och sen lite innan åtta. Så idag är det inte ehlt otroligt att jag tar en middagslur, måste ju vara utvilad för träningen ikväll. Inte för att det i och för sig skulle göra någon skillnad. Ett fetto från USA är mer tränad än vad jag är för tillfället!!

Jaja, frukost nu...

Kommentera

Publiceras ej