Nu har det hänt!

3kommentarer

Vill bara börja med att medela att jag har nog aldrig varit så här trött som jag är idag, mne återkommer om gårdagen lite senare under dagen.

Imorse när jag skulle plocka upp den lilla från sin säng, hon hade ju fått för sig att inte somna om igen, så bara att knalla upp.  I alal fall, jag insåg en sak då. Varje morgon möts man av världens sötaste tandlösa leende, som kan få vilket hjärta som helst att smälta. Men detta vacka tandlösa leende kommer aldrig mer att inträffa!

För dottern har fått en tand i nederkäken och en till på g där uppe!!! Tandllösa leenden är att bara att glömma, nu är dottern stor! Inte annat än att det känns lite vemodigt, min bebis har blivit stor, hon har ju till och med tänder. Men det är helt underbart samtidgt med!

Och nu kanske dotterns humör kunde förbättras en aning, inför denna tandsprickning så har det ju gått lite upp och ner...

Nähä, tända pannan var det...

3 kommentarer

Schastin

30 Jan 2010 09:35

Skratt.. tänder.. va vad de ja sa... ler...

Nu kan "stumpan" käka kött å potate..

hm.. på smålänska.

Kram å ha en god lör!!

Martina

30 Jan 2010 21:56

Ååhh grattis till Lines första tand :) Jag väntar på Neos med...han dreglar som aldrig förr så jag är där och känner och pillar var dag hihi :)

Hoppas att allt är bra med er annars och att ni haft en bra helg!

Frida

31 Jan 2010 15:08

Kerstin: jo du hade helt rätt :) Nu så jäkla ska här tuggas hahaha



Kommentera

Publiceras ej