Morgontrött

0kommentarer

Sitter här i morgonrock och tycker lite synd om mig själv. Inte för att det på något sätt är synd om mig. Bara en sådan dag. Drömt en massa konstigheter inatt, känns knappt som man fått någon sömn alls. Lilltösa sover fortfarande, mycket ovanligt att jag är uppe innan hon vaknar. Men eftersom hon vaknade för frukost kvart i åtta vr  det inte mycket lönt att somna om. Så hon får la sova en stund till innan jag väcker henne. Ska ju iväg om en timme ungefär och träffa alla perfekta mammor. Nä, nu låter jag nog lite bitter, men det är jag inte egetnligen, bara trött. Ska bli ganska kul trots allt, den bvc sköterskan vi har som är med på dessa träffar gillar jag starkt. Mycket bättre och trevligare än den vi har på de månatliga besöken på BVC.

Om jag kanske skulle ta och väcka hunden med då, så han hinner få sig en promenad innan lilltösa ska upp...tror att hunden blir lite ledsen om han inte får den förräns tolvtiden.

Skrev ju aldrig igårkväll, och tur var det.

höres efter mammaträff och mat och allt det dära

Kommentera

Publiceras ej