Mirakel kan ske

0kommentarer

Ja det är sant. Nu tror jag på mirakel för första gången i mitt liv. Varför detta, jo min bil startade igårkväll!!! inte av sig själv nartuligtvis, det hade varit som en scen ur en stephen king bok eller nåt. Men med lite hjälp från startkablar så gick den faktiskt igång. Så underbart härligt. Jag kan förflytta mig igen!!! Nu ska vi dock inte bli allt för positiva. Jag har fortfarande inte kört den, och den ska stå still under helgen igen. Men det går ju framåt i alla fall. Så förhoppningsvis fungerar den nästa vecka så vi kan åka till babysim och öppna förskolan!

Fick klagomål idag. Det var lite surt, någon viss person, nämner inga namn här, tycker tydligen att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen den här veckan. Men helt ärligt, räcker det inte med tolv inlägg på fem dagar...är det verkligen så dåligt. Det är ju faktiskt så att även jag har ett liv ibland!!! Så det så Petra! Bara för att du har legat och drömt dig igenom den här veckan så lever en del av oss i verkligheten ;)

Funderar på att kasterar hunden eller kräket som han nu för tiden går under. Han är så jäkla dryg nu. Kåt som en bock är han, ligger och gnyr hela tiden. Beter sig som en kärlekskrank tonåring! För att inte tala om hans rymningar som helt klart är en konsekvens av hans nuvarande tillstånd!

Nu ska jag försöka ta tag i packadet här hemma...

Kommentera

Publiceras ej