kallt kallt kallt

0kommentarer

känns som jag tjatar lite om detta, kan inte hjälpas. Har tänt ljus i hela huset nu, och är väldigt tacksam för att dottern inte är större, då hade man fått passa ljusen hela tiden misstänker jag. Anledninge till detta tjat om kylan är enbart mitt vårt eget fel egentligen. Vi va helt enkelt lite sena med att beställa ny omgång med pellets denna gång. Därför vågar jag inte höja varmen mer i huset, de stackars få påsarna vi har måste räcka till nästa vekca, då nästa lass kommer. Sen kan vi brassa på igen! Nu är det ju inget jätte jätte problem egentligen, mycket ljus och mysa under filtar kommer man långt på. Vad som är intressant är att vårt sovrum är varmt och gött, och det är enda rummet i huset utan element...märkligt?!

Bortsett från detta lilla bekymmer så ska jag erkänna att jag älskar vintern. Är det så här nästa vinter med så kommer jag införskaffa mig en ny snowboard! Saknar verkligen att åka i backen...dags att träna upp kunskaperna med, så man kan lära dottern sen när hon kan gå och hålla balansen, men det blir nog skidor för hennes del till en början.

Sambon stackarn får jobba över, och vad gör jag för att sympatisera med honom. Jo jag sitter i soffan och slöar med en skål chips...snällt av mig va?!

Kommentera

Publiceras ej