Godmorgon

2kommentarer

Har förvisso inte bestämt mig än om det är en god morgon eller inte. Det beror nog främst på att jag fortfarande sitter och gnugga ögonen. Fattar inte varför jag är så trötter, har ju sovit jätte bra och länge inatt :S Men vissa dagar är ju sådana, hjälper ju inte direkt till att det är grått och mulet ute, man piggnar ju aldrig till. Nästan så det känns som man var gravid...men lugn, det är jag verkligen inte!

Jaja, frukost kanske hjälper till mot tröttheten, sen blir det lite pulkaåkning för lilla damen så hunden kan få sin promenad med. Därefter ska vi introducuera lite ny mat för dottern. Potatis, majs, stek och brunsås, de ni!!! Allt så klart i en lätt otrevlig konsistens, men förhoppningsvis gillar hon det, för jag har frusit in en massa nu.

Sen måste jag skämmas lite tror jag, har bara plockat undan halva julen...kanske skulle få tummen ur och fixa resten idag....om motivationen vill infinna sig...

ciao

2 kommentarer

Petra Lindemann

15 Jan 2010 09:39

Vad tyckte hon om maten??? Mycket nyfiken!

Frida

15 Jan 2010 09:43

Jo...hunden skall vara jäkligt glad för att jag är en omtänksam matte, så det så!!!



Line var lite skeptisk till en börjann, men sen gick det finfint. Min mat var ju dock en "aning" torrare än burkmaten, så jag introducerade även vatten i pipmugg för henne. Det mottogs väldigt väl. Drack lite och lekte mycket med den =)

Kommentera

Publiceras ej